Contact
Voordat je het contactformulier invult, kun je hieronder antwoorden krijgen op de meest gestelde vragen.
Het kan 1-3 werkdagen duren voor een reactie op e-mails, dus we raden je aan hieronder te kijken of je vraag al is beantwoord als voren je contact met ons opneemt.
Mijn pakket is vertraagd, zit vast of er staat "pakket in afwachting". Wat moet ik doen?
DHL heeft aangekondigd dat hun faciliteiten in het hele land geblokkeerd zijn vanwege de feestdagen. Dit betekent dat de vrachtwagens buiten hun kantoor staan te wachten om je orders goed te verwerken, en helaas is dit uit onze handen. "Pakket in afwachting van" of "Pre-Shipment" betekent dat we bij Gift of Giving je bestelling al hebben verzonden, maar dat de vervoerder deze nog moet scannen. Heb geduld met ons en met de vervoerder, want ze werken in een historisch druk seizoen. Er is helaas niet veel dat ons e-mailteam kan doen aan deze vertraging, omdat het pakket onze warenhuis al heeft verlaten. We verzoeken je dan ook geen e-mail te sturen hierover. Hou de tracking pagina in de gaten en er zou snel wat beweging moeten zijn. Bedankt voor je geduld!
Er staat dat mijn pakket al is bezorgd, maar ik heb nog niets ontvangen?
Dit is gebruikelijk, dus je hoeft je geen zorgen te maken. Controleer je postbus, voordeur, nabijgelegen gebieden zoals je portiek / voortuin, of lobby's waar je toegang tot hebt. Als je je pakket niet op deze manier kunt vinden, wacht dan nog 2-4 extra werkdagen, omdat sommige vervoerders berucht zijn voor het markeren van een pakket als "afgeleverd" voordat het daadwerkelijk is afgeleverd. Controleer het adres dat je bij de bestelling hebt ingevoerd voordat je ons supportteam e-mailt, zodat we weten dat je alle bovenstaande stappen hebt gevolgd. Bedankt!
Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Vanwege het grote aantal orders kunnen orders niet meer worden gewijzigd of geannuleerd als ze eenmaal zijn geplaatst. Dus als je verschillende artikelen, maten of kleuren wilt bestellen, raden aan om gewoon een nieuwe bestelling te plaatsen. Je kunt de eerste bestelling dan gewoon weer retourneren.
Waar is mijn bestelling?
Klik hier om je bestelling te volgen. Het kan tot 5 werkdagen duren voordat we je producten hebben geproduceerd en verzonden.
Onze actuele verzendtijden kun je hier vinden.
Ik wil een artikel retourneren / een garantieclaim indienen voor mijn defecte artikel.
Het spijt ons te horen dat je een product wilt retourneren, maar we willen het je zo makkelijk mogelijk maken.
Als je een defect artikel hebt ontvangen, stuur ons dan een e-mail en zorg ervoor dat je je ordernummer, een foto van het artikel en je volledige verzendadres vermeldt. Dit zal ons team helpen om zo snel mogelijk een vervangend artikel aan te bieden.
Kan ik het adres van een bestelling die ik heb geplaatst, wijzigen?
Vanwege het grote aantal bestellingen kunnen adressen niet meer worden gewijzigd nadat je bestelling is geplaatst. Neem onmiddellijk contact op met DHL als het pakket naar een verkeerde adres gaat; zij kunnen je wellicht helpen het pakket door te sturen. Ons e-mailteam kan je hier helaas niet helpen.
Je kunt de status van je bestelling hier bekijken.
Als je contact met ons opneemt over een beschadigd artikel, zorg er dan voor dat je een foto van het artikel, je huidige verzendadres, je ordernummer en de productnaam/kleur/lengte van het artikel bijvoegt.
Klik hier om ons een e-mail te sturen.